"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

wtorek, 9 lipca 2019

powrót...

                     znad morza przedwczoraj, a dziś pierwsze tupty nad "Bałtykiem" tym częstochowskim ma się rozumieć he,he...
Do tej pory tutaj na południu było ciepło:) Niestety z pólnocy kraju "przywieźliśmy" ze sobą chłód oraz chmury:( Na szczęście "zapomnieliśmy" przejmującego lodem wiatru;)
Dzisiaj o piątej trzydzieści tylko plus dziesięć stopni. Gdy wybiegałem wstawało nawet pięknie słoneczko, lecz po godzinie wracałem pod chmurami i pokrapującym deszczykiem hi,hi...
Jedenaście kilometrów na pętli wokół "Adriatyku" i "Bałtyku". To nie to samo co dreptanie plażą na boso wzdłuż morza:( Nawet powietrze jakieś inne jakby "gęstsze" he,he...
"Piźd....o tam jak w kieleckim" hi,hi... ale biegało mi sie rewelacyjne:)) Cóż wszystko co dobre szybko się kończy i trzeba wracać do rzeczywistości czyt. na stare śmieci;)
             Cytat na dziś:
   Radosne serce wzmacnia zdrowie. Prz 17,22
😜

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13