"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

środa, 13 marca 2019

budzę się...

                              rano wyglądam za okno, a tu taki widok;) Legia faworytem dzisiejszego spotkania, ale jednak przeciwnika nie zlekceważyła he,he... Mecz po południu. Ze stolicy trochę ponad dwieście kilometrów, a przyjechali już wczoraj. To dobry znak. W dodatku dziś trzynasty znaczy się szczęśliwy dzień hi,hi... 
Z drugiej strony drużyna z wyższej klasy będzie mogła zrzucić niefart na pecha he,he... Jako lokalny patriota całym serduchem będę za czerwono niebieskimi:) Czekam na dobry mecz. Także w wykonaniu arbitrów! I niech wygra lepszy!!! Co prawda legioniści jak to zauważył Mati z samego  rana poszli na Jasną Górę do Mateczki. Ale ONA nasza przecież częstochowska;))
Czas leci, emocje rosną, żółty izotonik się chłodzi;)
Ja swoje dziś zrobiłem he,he... Teraz czas na Chłopaków z Rakowa;) Trzynastego trzynastka, bez patrzenia na zegarek to kolejny dobry znak he,he... W tym dziesięć podbiegów na jasnogórskim polu namiotowym. 
Dziś prócz górki przyszło walczyć z silnym wiatrem, ale to dobrze. Im trudniej tym lepiej. Satysfakcja większa, czego eRKaeSiakom też życzę.
Fajnie było:) Mimo wiatru, przelotnego deszczu i zaciśniętych kciuków;) 
Wracając miałem nadzieje, że wpadnę na legionistów wychodzących z hotelu. I dobrze myślałem, niestety spóźnili się:( Zdążyłem wziąć prysznic, zjeść, a Oni dopiero pomaszerowali w kierunku Jasnogórskiego Klasztoru. Chwała Im, że w przedmeczowej gorączce znaleźli czas, aby pokłonić się przed Tronem Najświętszej Panienki.  Ostatnio "europejczykom" przeszkadza wiara, Bóg, krzyż:( 
Ale do czasu he,he... Znałem wielu zagorzałych ateistów, komunistów wojujących z sakramentami, Którzy u schyłku życia na kolanach chodzili wokół Cudownego Obrazu Matki Bożej. Bo jak mówi stare polskie przysłowie: *jak śmierć u dupy to do pokuty* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13