"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

niedziela, 23 grudnia 2018

uciekła...


                           zima tuż przed świętami he,he... Szkoda! 
Ale wigilijna gwiazdka jutro i tak zabłyśnie:) 
Zanim wigilijne pozapalam świece oddając sprawy ludziom i boskiej opiece...
Przedświąteczne morsowanie, bo przecież na święta trzeba się wykapać;) 
Tym razem na "Adriatyku". 
Zrobiłem pętle wokół glinianek i miałem zamiar wykonać "reset" hi,hi... na "Pacyfiku". Jednak na moim stałym morsowisku jakiś Gościu moczył kija popijając  herbatę z termosu;) 
Pomyślałem - może próbuje złapać karpika na święta? Postanowiłem Mu nie przeszkadzać i potuptałem na "cywilizowane" warunki he,he... 
Temperatura powietrza +2, wody taka sama. A na powierzchni całkiem gruba tafla lodu! Było fantastycznie:))
Biegiem piątka z Gdynkiem;) W całym tygodniu (pierwszym po roztrenowaniu) trzydzieści cztery kilometry w sześciu wyjściach. 
Do tego dziewięćdziesiąt minut na rowerku stacjonarnym, cotygodniowa gimnastyka i sześć kilometrów marszu oraz trzy morsowania:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13