"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła. Aktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia" *Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić*


wtorek, 25 grudnia 2018

jest Dziecina...

                                   "narodził się Jezus Chrystus Pan Zbawiciel" 
Do tego przyszła zima:) Cudowne święta Bożego Narodzenia!
O północy Pasterka, potem lulu he,he... Rano śniadanie Msza św. Potem spojrzałem na endo i mowie do MLP Krysia z Adamem biegają. Śnieg pada może i ja bym się kulnął? A leć! Dwa razy nie trzeba było mi powtarzać hi,hi... Kilka minut i już mówię przy wyjściu lecę pomachać Wiktorce:)
Przez cała drogę prosto w oczy naparzał mokry śnieg, ale było fantastycznie:))
Wieczorem niestety znów zrobiło się czarno:( Temperatura cztery kreski powyżej zera i jutro nici z zimowego morsowania. Do tego jeśli wierzyć pogodynce łagodna zima ma wrócić dopiero w pierwszych dniach stycznia:(
A o takich warunkach to tylko można sobie pomarzyć i ewentualnie pooglądać na YouTube hi,hi...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13