"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

środa, 14 marca 2018

z Zabrza...

                         prosto na bieganie hi,hi... Myślałem, że dziś w dzienniczku biegowym będzie W jak wolne. Jednak udało się szybko wrócić na środową dychę plus tzn. +podbiegi he,he... Po wczorajszej gimnastyce na raty;) dzisiaj od rana gimnastyka, lecz bardziej intelektu hi,hi...
Najważniejsze, że udało się wskoczyć w buty biegowe, bo jutro to już nikłe szanse, ale cień jest, więc trzeba mieć nadzieje:) Podobno nadzieja matką głupich, no ale każda matka dba o swoje dzieci he,he...
Obleciałem Lisiniec jeszcze za widoku, a podbiegi już po ciemku. Równa "łączka" na jasnogórskim polu namiotowym pozwala na hasanie bez czołówki. Chociaż czasami można się naciąć:(
Biegałem wolniutko, spokojnie, bez napinki. Tak, żeby organizm mógł wydzielić jak najwięcej endorfin:) Mimo wszystko wyglądałem chyba na wystraszonego;) bo sąsiadka pytała: "goni ktoś pana?" Kiedy odpowiedziałem - jeszcze nie. To odparowała wymachując laską: "no ma szczęście, bo bym go tą lachą przylała" hi,hi...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13