"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


czwartek, 29 marca 2018

wykąpać...

                        by się trzeba na święta pomyślałem he,he... 
Zarobiłem ciasto chlebowe i wykorzystując czas na wyrośniecie chlebów i w międzyczasie przed pieczeniem potuptałem na "Bałtyk". 
Zrobiłem prawie piątkę na rozgrzewkę i gdy miałem wchodzić do wody zaczął padać deszcz;) Tak  więc dwa w jednym -moczenie tyłka w zimnej wodzie i cieplejszy prysznic z nieba  hi,hi... 
Po zanurzeniu z "resetem" zawołałem niczym Archimedes eureka! Tego było mi potrzeba! Tego mi brakowało!
Tym bardziej, że ostatni raz morsowałem trzy tygodnie temu ósmego marca, czyli jeszcze zimą;) 
Obecnie niby od tygodnia wiosna, ale kalendarzowa:( Temperatura otoczenia dziś +6, a wody skutej jeszcze na "Pacyfiku" lodem +2:( Wolałbym na odwrót he,he...

Przy Wielkim Czwartku prawie szóstka szybszego przebierania nogami i wiosenne morsowanie:) Super!
Jeszcze do upieczenia  pieczywo na święta i pewnie inne przygotowania. Ale damy radę! Przecież wszystko jest na właściwym miejscu;)  
Wieczorem pierwszy dzień Tridum obchodzone na pamiątkę ustanowienia sakramentów Eucharystii i Kapłaństwa.
Jutro Wielki Piątek na co znajdzie się czas? Zobaczymy. Na pewno na Drogę Krzyżową i zadumę nad Męką Chrystusa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13