"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła. Aktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia" *Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić*


środa, 21 marca 2018

po trzech...

                       dniach bez biegania:( nie wytrzymałem he,he... Coś jeszcze we mnie siedzi:( ale wóz albo przewóz... 
Spokojna dyszka na stałej codziennej, przydomowej trasie:) A potem jeszcze zachciało mi się podbiegów na "mojej górce"
Na miejscu okazało się, że akurat w tym miejscu gdzie zawsze latam góra dół nawiało śniegu do połowy łydki hi,hi... 
Mocno było he,he... upodliłem się jak już dawno mi się nie zdarzyło;) 
Mimo to po bieganiu czułem się jak nowo narodzony:)
Nie mam temperatury, kataru, kaszlu, nie boli mnie gardło tylko ciężko mi się oddycha i gadam jak belfer z choroba zawodową górnych dróg oddechowych... Musi "klątwa" bo co innego he,he...
W sumie wyszło dwanaście kilometrów zimowego biegania w pierwszy dzień kalendarzowej wiosny;)
Najgorsze, że walczymy z Adamem z jakimiś przypadłościami zdrowotnymi, a za miesiąc Jego debiut maratoński w Krakowie:( Forma niby "nie zając nie ucieknie", lecz przygotowanie to połowa sukcesu, Bo oczywiście reszta w głowie hi,hi...


2 komentarze:

  1. i wywieź do lasu wszystkie wirusy i zarazki ;) Bo od dziś równy miesiąc do hitu sezonu ;) Po drodze jeszcze święta, więc zleci "jak z bicza strzelił"

    OdpowiedzUsuń

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13