"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

czwartek, 28 grudnia 2017

koniec...

                   grudnia. O poranku plus osiem kresek na termometrze! W północno wschodnich stanach uesea półtora metra śniegu. W Kanadzie mrozy -50. Aż tak srogiej zimy u nas nie potrzeba he,he... Ale te kilka stopni mrozu i nieco białego puchu o tej porze roku byłoby wskazane:) Szczególnie na zimowe kąpiele hi,hi... Dobrze, że chociaż woda zimna +3;)
Dziś szóstka i w między czasie jesienne morsowanie zimową porą;) Trochę pokropił mnie deszczyk, ale w wodzie się nie moknie he,he...
Było krótko i bardzo przyjemnie:) Na "Bałtyku" spotkałem znajomą biegaczkę i rzecz niebywała na przejściu dla pieszych Tirowiec dał mi pierwszeństwo hi,hi... Pewnie tego nie przeczyta;) lecz i tak jeszcze raz Mu w tym miejscu bardzo dziękuję!  
Aby jednak nie było, że jest tak pięknie: Ogoliłem się, wszedłem pod prysznic, namydliłem i "fachowcy" ze spółdzielni zakręcili wodę:( Rozumiem awaria, coś nagle zaistnieje. Siła wyższa. Ale już od przed świąt co dzień w najmniej spodziewanym momencie susza w kranach. Można dostać k...... żeby nie to bieganie;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13