"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

sobota, 11 listopada 2017

Święto Niepodległości...

                                            jak co roku uczciłem niepodległościowym biegiem! 
Oczywiście w stroju okolicznościowym;) Koszulka z hasłem "Kocham Polskę! Ty też ją kochaj" Biało czerwona "czupryna" na głowie z racji braku swojej hi,hi... i Narodowa Flaga Polski w dłoni:) Niczym Bosy Biegacz he,he...
Zrobiłem 19-kilometrową wycieczkę po mieście i już dawno nie spotkałem się w czasie biegania z tyloma wyrazami sympatii:) Bardzo dużo ludzi uśmiechało i machało do mnie, więc raczej nie to, że  śmiali się ze mnie he,he... Kierowcy trąbili i o dziwo na każdym przejściu poza tymi z sygnalizacja świetlną zatrzymywali się i mnie przepuszczali:)) Nawet czterech młodzieńców z beemwicy dopingowało mnie w alejach: dajesz, dajesz! Normalnie to by dziadka mówiąc brzydko "olali" hi,hi...
Było świetnie! Spotkałem kilku znajomych na promenadzie Cz. Niemena i poznałem dwie sympatyczne biegaczki:)
Od kilku Osób wcześniej urodzonych;) dostałem nawet brawa. A i z kapitalnym małym brzdącem pościgałem się na dystansie... dwudziestu metrów. Okazał się lepszy! Wygrał, wiec dostał w nagrodę biało-czerwoną krówkę;)
Żeby nie było;) Jak mówi stare przysłowie: "Kto daje, dwa razy więcej dostaje" I ja też otrzymałem dzisiaj aż dwa "medale" 
*Nalotałem* się rewelacyjnie;) Teraz z czystym sumieniem mogę wejść w potrzebny, ale niespecjalnie wyczekiwany i ulubiony okres roztrenowania;(


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13