"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


niedziela, 26 listopada 2017

drugi...

           tydzień roztrenowania zakończyłem jak co niedziela morsowaniem i przebiegniętą siódemką:) 
Tradycyjnie pól dystansu na biegowo i pół w stroju "organizacyjnym" Morsa he,he... Cały tydzień to tylko przetuptana dycha, dwie kąpiele w zimnej wodzie hi,hi... oraz dwadzieścia dwa kilometry marszu w czterech wyjściach plus pięć razy po trzydzieści minut pedałowania na rowerku stacjonarnym:) 
Wczoraj trafił mi się fajny " partner"  w czasie przedpołudniowego marszu:) Dołączył na "Bałtyku" i zrobił ze mną całe cztery kilometry!  "Odczepił się" dopiero przy budce z kurczakami na rożnie;) A już bałem się, że będzie mi chciał wejść "na chatę" hi,hi... 
Biegnąc z morsowiska zauważyłem, że organizm już "zapomniał" treningi biegowe, bo dreptało mi się ciężko:( Poza tym jakoś dziwnie przebierałem nogami;) Jakbym na szczudłach leciał he,he... Do tego jakieś chwilowe bóle to tu to tam hi,hi... Niezbity dowód, że czas wracać do "kieratu"
Od jutra ostatni, trzeci tydzień roztrenowania, a potem stopniowy powrót do regularnego szybszego przebierania nogami:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13