"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

czwartek, 21 września 2017

zdobyłem...


  dzisiaj biegowo Westerplatte:) 
Po wtorkowym rekonesansie postanowiłem dorzucić parę kilometrów i z rana zameldować się pod pomnikiem. 
Na komórce mam problemy z obliczeniem dystansu, a kompa brak:( "Na oko" he,he... liczyłem, że zrobię z siedemnaście, a wyszło ponad dziewiętnaście kilometrów:)
To już ostatni taki kilometraż przed Silesia Maraton. Do startu tylko dziewięć dni, wiec od niedzieli regeneracja, luzowanie, odpoczywanie i nieco dreptania z tuptaniem;) aby utrzymać "parę pod gwizdkiem" hi,hi...
Jutro krótkie biegowe pożegnanie Gdańska i w sobotę Bialska może z już jesiennym morsowaniem? 
Potem wysypianie się, nawadnianie i trening mentalny. Wiadomo dlugasy biegnie się głową, a nogami tylko przebiera cha, cha...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13