"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

piątek, 15 września 2017

cieplej...

                    w wodzie niż na powietrzu o temperaturze +11 i aż się nie chce wychodzić hi,hi... zwłaszcza, że wieje i leci  z nieba mżawka;)
Po wczorajszym "zabieganym" i przechodzonym dniu pokicałem jedynie na kąpielisko popływać he,he... Było rewelacyjnie! 
Na "Bałtyk" mam nieco ponad kilometr, a tam obleciałem  tylko glinianki z pit stopem przy "Adriatyku" na kąpiel, więc przebiegu wyszła piątka:( Ale tak miało być, bo jutro szósty dzień tygodnia, a jak sobota to Aleje Brzozową, Lasek Wilka i bialskie pola trzeb oblecieć he,he... 
Planuję 200% normy hi,hi... tj. cztery pętle za Sanktuarium Krwi Chrystusa co powinno dać prawie "połówkę"
W ramach przygotowania mentalnego coś o moich postępach he,he... >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13