"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła. Aktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia" *Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić*


poniedziałek, 12 września 2016

na pierwszych...

dziś kilometrach przemknęła mi przez głowę myśl, że biegam coraz wolniej;) Tak, wiem! z wiekiem spadek tempa jest oczywisty. Leci się po równi pochyłej w dół:( Lecz czasem można ten proces spowolnić he,he... Oczywiście to indywidualna sprawa. Dużo zależy od ogólnego stanu zdrowia, wytrenowania, trybu życia itd. itd.
Narzekać nie narzekam, bo zawsze mogłoby być gorzej. Tym bardziej, że rekordów świata bić nie zamierzam hi,hi...
Z drugiej strony jak patrzę sobie na dzisiejsze miedzyczasy to nie wygląda to tak źle;) No, ale zawsze mogłoby być lepiej;)
Dzisiaj po "łikendzie" czternaście kilometrów na stałej trasie. Początkowo biegło mi się ciężko:( Może to przez sobotnie dłuższe wybieganie w temperaturach "afrykańskich" albo wczorajsze labowanie? Jednak im dalej, tym lżej:) 
Po spotkaniu z sympatycznymi Kjarkami na dyszce nawet trochę pognałem, żeby przewietrzyć płuca he,he... 
Na kilometr przed końcem jasne, że nie mogłem sobie odmówić schłodzenia w "Pacyfiku" hi,hi...
Pływanie w chłodnej wodzie to rewelacyjna odnowa biologiczna:) Zawsze po takiej kąpieli korci mnie wrócić na trasę i jeszcze z dychę dołożyć;) 
Obecne warunki tzn. wysokie temperatury mi wybitnie nie służą. Ale o tym przekonałem się już dawno. 
Szczerze podziwiam wszystkich biorących udział we wczorajszym "piekielnym" maratonie wrocławskim.
Biegałem królewskie dystanse w różnej aurze. W deszczu i zimnie, upale i palącym słońcu. Zdecydowanie wolę chłodniejsze klimaty. Z tego powodu odpuściłem wczorajszy maraton choć pokusa była wielka;) Biegłem tam tylko raz w dodatku z nadwyrężonym stawem skokowym. Był to bieg na zaliczenie he,he... i chciałbym z nim wyrównać rachunki jak kiedyś z Cracovią hi,hi...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13