"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

sobota, 20 lutego 2016

"Rano kiedy budzę się rano..."


przed dźwiękiem budzika podświadomie nastawiony na poranne bieganie i nie mogę już zasnąć, bo swędzą mnie pięty hi,hi... to uzależnienie?
Dziś piękny zimowy poranek i sobota, więc nie mogłem sobie odmówić udeptywania bialskich ścieżek i ślizgania się w Alei Brzozowej he,he...
Mokry śnieg, a pod nim po ostatnich opadach deszczu błoto:( Uflogałem się po pachy, ale było super! Zrobiłem trzy pętle za Sanktuarium Krwi Chrystusa w bialskich polach i w sumie wyszło  dwadzieścia kilometrów:)  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13