"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

poniedziałek, 8 lutego 2016

maratończyk nigdy się nie poddaje...

choć czasem bywa tak jakby wszystko było przeciwko he,he... Najważniejsze, że udało się w poniedziałek wyjść pobiegać i nadreptać czternaście kilometrów:) Dobry początek tygodnia to połowa sukcesu hi,hi... 
Ostatnio bieganie musiało zejść na dalszy plan, ale staram się w miarę możliwości tuptać kiedy tylko się da! 
Do maratonu 42200 Częstochowa 82 dni. "Po drodze" jeszcze święta i kilka mniejszych imprez;) Spotkania rodzinne, biesiadowanie niespecjalnie służy przygotowaniom do królewskiego dystansu;) 
Na "szczęście" prawdopodobnie pobiegnę z Debiutantką, więc odpada walka o rż. Nie bawią mnie już życiówki. Większą frajdę mam kiedy przyprowadzam na metę w dobrym stanie ha,ha... i bez "ściany" Pierwszaka:) Jej(Jego) radocha i satysfakcja z ukończenia maratonu jest bezcenna:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13