"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

sobota, 2 maja 2015

Przy sobocie...

nie mogłem odpuścić sobie Bialskiej:) Po dawce diclo-duo było super;) Tym bardziej, że pogoda spłatała figla synoptykom i aura dziś jak przystało na majówkę rewelacyjna. Dookoła świeża majowa zieleń, ptaki "nadają" niczym radio i powietrze czyste, pachnące, rześkie...

Zakładałem godzinny bieg po bialskich polach, lecz przyznaję poniosło mnie (jak zwykle;) i skończyłem po "połówce"
Biegło mi się fantastycznie! zupełnie zapomniałem o nerwobólach, które jeszcze po przebudzeniu dawały mi się we znaki:(
Dlatego z Bialskiej przez Okulickiego, Wręczycką, Bytomską, Lwowską, Huculską i Wałową poleciałem na "Bałtyk" Zrobiłem kontrolne kółeczko wokół glinianek i wymieniłem uśmiechy z dwiema biegaczkami hi,hi...
Później przez parking Jasnogórski wróciłem w domowe pielesze robić sobotnie "rejony;) Fajnie mi się hasało;) Dużo frajdy dały mi szybsze odcinki, szczególnie w górę, bo czułem w nogach spory zapas sił:)
Na koniec, żeby co Niektórym narobić smaka he,he... "przy sobocie po robocie" drożdżówka *z lodówki* posypana kruszonką.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13