"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła. Aktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia" *Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić*


piątek, 7 września 2012

"Bieganie jest bardzo ważne...." cz.II

Relacja z Rzeszowa wg mojego kumpla Kuby Ostasz :XO:  na Marzycielskiej Poczcie

"Było fajnie a nawet super :up: :up: :up: :up: nawet babcia ze mną pojechała :evil: :evil: :evil: :evil:
Przyjechała Milka z Krzyśkiem i Nikolą , Kamila z tatem, Ewela z bratem i nareszcie poznałem Tete i jego żonę :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: Na zdjęciu jest też Konrad mój opiekun z obozu, który też startował :D :D :D

Dostałem szczęśliwy numer 77 :up: :D
Nawet Artur mój chodzący opiekun z obozu przyjechał specjalnie ze zgrupowania i asekurował mnie na trasie wyścigu :D :D :D

Na trasie biegł ze mną mój Artur i najlepszy na świecie kumpel Tete :D :D :D 
Justa opiekunka z obozu zrobiła mi masaż na ramiona :D :D :D :D
Mój kolega z turnusów Kamil, Milka i Kamila :D
A tu Marzycielska Ekipa :D Milka, Ewela, Kamila, Nikola i Tete
Tete chciał mi dać na szczęście swoją czapkę i zapytał czy mam coś takiego co zawsze mam ze sobą. Pokazałem mu medalik św. Benedykta od Baturki on mnie zawsze chroni :-) :-)
 Z Milką graliśmy w łapki :D :D 
 Rozdanie nagród i najważniejsze PUCHAR :D :D
Bigosik przed biegiem z Tete :D Ewelina nie dała się namówić:wink:
 No i ekstra bieg z Tete :D :D :D :D To była jazda :D :D :D :D Pozdrawialiśmy policjantów :D :D
Nawet medal dostałem :evil: :evil: :evil:
Kilka słów do kamery :wink: 8)
To był mój szczęśliwy dzień :D :D :D
Dziękuję, że przyjechaliście" :XO: :XO: :XO:

9 komentarzy:

  1. Bije z tego opisu czysta radość i optymizm :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia i bardzo radosna relacja. Jeszcze raz gratuluję Kubie!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna przygoda i relacja a wszystkie uśmiechnięte zdjęcia mówią same za siebie jaki to był bieg :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak Kuba to niezwykły chłopak. Dużo ćwiczy, uczy się, często bywa w szpitalu. Ale pogody ducha mógłby Mu pozazdrościć niejeden pełnosprawny człowiek. Ten bieg to Nocny Bieg Solidarności w Rzeszowie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała relacja. Pozostaje tylko gratulować Kubie. Super chłopak.

    OdpowiedzUsuń
  6. To ja jeszcze raz powtórzę, Kuba zrobiłeś na mnie duże wrażenie. Gratulacje! Pokażę Twoją relację moim dzieciom, może zarazisz ich pasją do sportu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz naprawdę fantastycznego kumpla :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kuba, gratulacje! Tete, też super! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kuba gratulacje!

    Kuba (mam też syna Kube!) Ty nie jednego dorosłego możesz nauczyć pogody ducha i pokazać nam jak ważni powinni być dla nas ludzie, których spotykamy!

    Puchar też świetny! :)

    OdpowiedzUsuń

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13