"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

środa, 18 maja 2011

[276] wydanie nadzwyczajne...

Niespodzianka :) Miałem dzisiaj przyjemność pobiegać w towarzystwie Bartka :) Przypadło Mu nocować w Częstochowie i zaproponował wspólny trening na trasie biegu częstochowskiego :) Z radością przyjąłem propozycję, bo jeszcze nie mieliśmy okazji  spotkać się osobiście :) Okazało się, że mamy wiele wspólnych tematów oprócz biegania i "odbieramy na tych samych falach" ;) Bardzo się cieszę :) i jeszcze raz dziękuję Bartek za wspólne bieganie :) Wcześniej w Krakowie spotkałem się z  Kubą i Jego Dziewczyną :) Przez bieganie poznałem już wielu świetnych Ludzi i to jest kapitalne : ) Dziś początkowo towarzyszył nam mój najstarszy syn Kuba, a średni Marek zrobił poniższą fotorelację :)
P.S. Bartek się "przygotował" i wystąpił nawet w barwach Zabieganych  cha cha ....

4 komentarze:

  1. Jeszcze raz wielkie dzięki! To było niesamowite przyjęcie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, trochę Wam zazdroszczę ;)
    A na zdjęciu to widać, że tam prawdziwe lato...

    OdpowiedzUsuń
  3. Trochę tych ludzi już się poznało przy okazji biegania. Fajnie, że ludzie blogujący się łączą i coraz bardziej tworzą jakąś swoją małą wspólnotę w tej całej masie biegowej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No to sobie pobrykaliście po Częstochowie :) Piękne światło na zdjęciu.

    OdpowiedzUsuń

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13