"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

sobota, 27 listopada 2010

[248] Spam...

Kiedyś  komentując posty na blogach zaprzyjaźnionych biegaczy zastanawiałem się jak udało mi się uchronić przed "śmieciami" ;) I jak to w porzekadle "nie chwal dnia przed zachodem słońca" ściągnąłem tę zarazę do siebie. Przed południem zaglądam na pocztę, a tam .... nadszedł komentarz na twoje zdjęcie, nadszedł komentarz na twoje zdjęcie ....... itd itd. Zacząłem usuwać, ale dziadostwo nadchodziło dalej. Ba, zaczęło mi "komentować" posty :( Wtedy przypomniałem sobie o opcji "włącz ochronę antyspamową" No, więc teraz sorrki :) ale dodając komentarz trzeba przepisać kod z obrazka :(
Dziś miałem wielką ochotę pobiegać " po białym" i w towarzystwie ;) Niestety pierwszy wariant odpadł. Poranne sobotnie spotkanie biegowe i pomimo obiecujących prognoz śniegu ani, ani ;) Za to Koledzy Zabiegani dopisali i nawet zjawił się Nowy Biegacz: Kamil chętny na dreptane pogaduchy ;) "Świeżakiem" już nie jest, bo jak nam powiedział biega trzy razy w tygodniu po mniej więcej dziesięć kilometrów. I oczywiście w przyszłym roku planuje debiut maratoński :)
Miniony tydzień to pięć wyjść, sześćdziesiąt osiem kaem-ów. W tym dycha "na kijach" ;) + gimnastyka :)
Zima prawdziwa podobno tuż, tuż. Po niedzieli zapowiadają miejscami w ciągu dnia -10, a w nocy... możliwe spadki temperatury nawet do -17 stopni :) Wygląda, że najwyższy czas budzić Morsy śródlądowe hi hi hi... Co niektórzy już niby sezon rozpoczęli, lecz oficjalnego otwarcia Zabiegani-zmorsowani nie uczynili :) Pasowałoby też przyjąć jakiś ceremoniał "pasowania na morsa" bo zgłaszają się kolejni chętni na taplanie w przerębli :)
W ten "łikend" niektórzy bawią się na tradycyjnych andrzejkach, więc życzę dobrej zabawy ;)
A na koniec coś dla humoru:

Rozmawiają dwaj starsi panowie z brzuszkami:
- Podobno codziennie intensywnie uprawiasz gimnastykę?
- To prawda.
- A możesz już dotknąć prawą ręką swojej lewej nogi?
- Dotknąć? - jeszcze nie, ale już zaczynam ją widzieć!
........................................................................................
Biegacz zamawia budzenie w recepcji hotelowej:
- Proszę mnie obudzić o godzinie 7:34 i 47 setnych sekundy!

...............................................................................................
Fąfarowa zwierza się przyjaciółce:
- Nie uwierzysz! Codziennie rano, gdy radio zaczyna nadawać gimnastykę, mój mąż natychmiast zrywa się z łóżka!
- I się gimnastykuje?
- On nie, ale jakaś kobieta z naprzeciwka...

...........................................................................................
Dziennikarz podchodzi do biegacza, który jako pierwszy przekroczył linię mety : -Gratulacje! Jak pan tego dokonał ? -Po prostu chciałem mieć to już za sobą .
...............................................................................
- Dlaczego kobiety biegają wolniej od mężczyzn?
- Bo chcą dłużej pozostawać na ekranach telewizorów.
:)
P.S. znany jest już termin przyszłorocznego 12 Godzinnego Podziemnego Biegu Sztafetowego w Kopalni Soli w Bochni. Byłem w 2008 i 2010 Super imprezka. Polecam, ale trzeba mieć szczęście w losowaniu ;)
  



Ja mam aż za dużo 'białego', ale chyba robi się za zimno ...

... na bieganie po nim - dziś rano -17, brrr.  Poza tym mam wrażenie, że jak tak dalej pójdzie, to wkrótce ja będę bohaterką dowcipów o brzuszkach...

~Midi 2010-11-28 09:36
Midi fakt -17 to już wyzwanie. W zeszłą zimę biegaliśmy w ...

... sobotę rano i przy -18 po piętnastu kilometrach wyglądałem jak dziadek Mróz :). Wydaje mi się, że po prostu musisz się przełamać psychicznie. Może lepiej ...

~tete 2010-11-28 14:15
Spam to straszna zaraza :( Ładny kilometraż jak na tę porę ...

... roku. I w ogóle ładny!

~hankaskakanka 2010-11-28 18:31
Skrzynka pocztowa na Gmailu, blog na ...

... Wordpressie/Blogspocie i nie ma spamu ani grama :D

~run 2010-11-28 20:48
Haniu kilometraż to wynik uzależnienia ;) bo jak nie ...

... biegam to robię się hi hi... nerwowy ;) Run skrzynkę na Gmailu mam :) ale na onecie jestem już "zasiedziały" ;) / niedługo stuknie 5 lat ;) Chociaż czasem mnie onet ...

~tete 2010-11-28 22:25
Za to dzisiaj biel nadrobiła zaległości. Wobec ilości ...

... śniegu, wiatru i niskich temperatur ja sobie odpuściłam. Szykuję się na weekendowe bieganie po białym lesie. A na  wordpressie też się spamy zdarzają

~Ultrasetka 2010-11-29 23:43
Ja nie odpuściłem ;)chociaż mróz był niewielki, ale silny ...

... wiatr sprawiał, że bardzo śnieg "kuł" w oczy i brodzenie w białym puchu po kolana;) było męczące;) Co prawda niektórzy patrzyli na mnie z politowaniem jak na ...

~tete 2010-11-30 08:37
WITAM+), No jak zwykle ciekawe opowieści :) Ja już biegam ...

... sobie po białym i w dodatku mroźnym, bo -10 stopni:) Pozdrawiam ciepło! ^^

~Karby 2010-12-02 11:43
SKarby ;) dzięki też tuptam w białym puchu i cieszę się ...

... jak dziecko ;) dziś -10, przedwczoraj -12 :) w poniedziałek było -6, ale silny wiatr i lodowe "igiełki" kłujące w oczy :) Jest super :) co do chlebka da się ...

tete 2010-12-02 21:41
Blog stał się popularny, nic dziwnego, że spamerzy chcą ...

... skorzystać ;-)

~Wojtek 'Bob' Bo...2010-12-04 01:16

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13