"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

niedziela, 10 września 2006

[49] Cel Żytno-Pólmaraton...

Najbliższy cel... za dwa tygodnie półmaraton w Żytnie. Dziś 110 minut OWB1 /po raz pierwszy z pulsometrem/. Do tej pory biegałem na "czuja" czyli obserwowałem zachowanie organizmu. Po dzisiejszym treningu widzę, że jest to najlepsza metoda. Biegnąc OWB1 swoim tempem mieściłem się w przedziale pierwszego zakresu, a gdy przyspieszałem to wnioskowałem po oddechu  co by zwolnić. Wczoraj zmieniłem też buty z asicsów "przesiadłem się" na NB 834, / miały już za duży przebieg (starały się "pięty") a i amortyzacja wyraźnie siadła/. Zmiana przeszła niezauważalnie i bez problemów, nawet podczas dzisiejszego wybiegania - żadnych obtarć itp. symptomów nowego obuwia. Jutro niedziela odpoczynek, a od poniedziałku spokojne przygotowanie do "połówki" Dlatego prawdopodobnie kolejny post już po... zawodach. Z góry dziękuję za wsparcie i trzymanie kciuków, tym bardziej, że będzie to mój debiut na tym dystansie. Pozdrawiam.....


Witaj Tomaszu! Ale z Ciebie twardziel. Tylko podziwiać. ...

... Moją córkę dosrzegła w-fistka. Mała wzieła sobie do serca jej słowa i zalecenia. Teraz wieczorem chodzi biegać pod okiem prywatnego trenera... hihihihi.... męża. ...

isia35@buziaczek...2006-09-13 22:07
Młodzi biegacze z www.runner.blog.onet.pl pozdrawiają.



kubus400m@op.pl 2006-09-14 00:21
Życzymy powodzenia!!! My swój cel osiągneliśmy. Debiut w ...

... maratonie zakonczony pełnym sukcesem. www.runner.blog.onet.pl zapraszam do obejrzenia filmu. Pozdrawienia z Elbląga

~kubus400m 2006-09-21 23:34
Witaj Tomaszu! juz nie moge się doczekac relacji i wrażeń ...

... z dzisiejszeo dnia.

isia35@buziaczek...2006-09-24 20:15

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13