"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


niedziela, 12 lutego 2006

[8] 1/20...

Pierwszy tydzień planu wykonany.W środę wylewałem pot na gimnastyce, a w czwartek w nagrodę Owb1 + 10 podbiegów. Wczoraj znowu ćwiczenia... brzuszki, grzbiet, kolanka itp. za to dziś WB, jak ja to lubię! Pierwsza moja zima biegana, wcześniej ruszałem sie trochę jak łaskawa zima przypominała raczej jesień. Obawiałem się ślizgawicy, wdychania mroźnego powietrza, a zwłaszcza choróbska. I muszę powiedzieć, że jestem mile zaskoczony biega mi sie świetnie, jak tak dalej pójdzie to jeszcze zostanę morsem...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13