"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


niedziela, 5 lutego 2006

[4]Jakaś dziwna ta zaraza? ...

W środę i czwartek byłem jak zdjęty z krzyża. Wczoraj już mnie lekko odpuściło, ale jeszcze byłem osłabiony, więc tylko trochę się porozciągałem. Za to dzisiaj wstałem już z myślą że "pasowałoby się trochę przewietrzyć" No to popołudniu rozsądnie "aby gdzieś nie wyrżnąć orła w dzień" delikatnie sobie 40 minut pomykałem. Fajnie,leciutko prószył śnieżek, mróz niewielki -5 było super. Jak w tytule?...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13