"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


piątek, 21 lipca 2023

znajoma....

                       z "Bałtyku" pyta mnie czemu mając ponad dwudziestoletnie doświadczenie w bieganiu nie piszę jak biegać. Odpowiedziałem, że w necie jest pełno różnej maści trenerów personalnych, doradców, coach_ów, instruktorów, ekspertów itd. Nawet takich co biegają dwa dni z dzisiaj he,he... Dlatego wolę wyrażać jaką radochę daje szybsze przebieranie nogami;) Bez fałszywej skromności moge powiedzieć, że iluś tam ludzi wciągnąłem do biegania:)
Dziś dzień przebieżkowy. Na starcie jednak już *przegrałem*, bo wybiegłem 5:18, a najstarszy syn sześć minut wcześniej 
hi,hi... Można powiedzieć pobiegaliśmy razem, choć dzieli nas odległość około pięciu kilometrów. Wygrał start, a ja wykorzystałem, że musiał lecieć do roboty i zrobiłem dłuższy o trzy kilometry dystans he,he...
Dwa okrążenia ścieżką rekreacyjną i na *mojej* łączce dziesięć przebieżek:) Potem małe kółko przez pomosty nad "Adriatyk" i pływanie.  Woda *obrzydliwie* ciepła jak zupa hi,hi... Takie odczucie sprawia spadek temperatury otoczenia do niespełna czternastu stopni plus.
Świetnie biega mi się na czczo. Z drugiej strony jak wracam to gotów jestem zjeść "konia z kopytami".
Dzień *topnieje* z dnia na dzień. Zdaje sobie sprawę, że niedługo kiedy z rana będzie ciemno trudno będzie wstawać o wschodzie:( Póki co wykorzystuję cudowna letnią aurę robiąc prawie codziennie dziesięć kilometrów.  
Jak dla mnie dyszka to minimum pozwalające utrzymać funkcje życiowe organizmu;) 

Cytat dnia: 
*Bieganie, to wspaniały Świat, który warto poznać samemu.*
Przysłowie na dziś:

„Gdy listki ziemniaków w górę spoglądają, 
to nam na pogodę znak pewny dają”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13