"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


czwartek, 20 lipca 2023

lubię...

                     spanie przy otwartych oknach:) Dzisiaj przed czwartą obudził mnie deszcz. Wstałem zrobiłem na uchylne i pojawiła się myśl - jak teraz zasnę to za godzinę się obudzę? Otwieram oczy i już? nie dopiero po czwartej he,he... Pada dalej. Kolejne przebudzenie 4:46 i za oknami cisza! Deszcz ustał. *Rytuał* przed biegowy hi,hi... i run na "Bałtyk". 
Fajnie! Rześkie, świeże powietrze, czternaście kresek powyżej zera na termometrze i chłodny wiaterek:)) W parku Lisiniec pustki. Nawet wędkarze uciekli;) Robię dwa kółka w lewo i kiedy zamieniam kierunek zaczyna znowu padać lekki deszcz. Taki jak lubię. Gdy zaczyna mocniej zastanawiam się nad pływaniem po kolejnych dwóch okrążeniach w prawo. Nie chodzi, że to jakiś problem, bo przecież w wodzie się nie moknie he,he... Tylko jak mnie zobaczą to pomyślą, że mi całkiem odbiło hi,hi...
A co tam! Plumm... wow! rewelacja! Ach jak mi fajnie... W pewnym momencie przypłynęły łabędzie z "brzydkimi kaczatkami" zobaczyć co wyprawiam he,he... 
Na koniec płynąc na plecach dostrzegłem w górze maleńki błyszczący w promieniach słońca samolot. Tu deszczowo, pochmurno, a tam chyba błękit nieba:)
Dycha po wczorajszych *wygibasach* czyt. gimnastce kapitalna. Cieszę się bardzo, że udało się nie zaspać hi,hi... 
Cały dzień rozpogodzenia przeplatane deszczem. Jeśli wierzyć przepowiedniom to zapowiada się nieciekawie:(

Przysłowia:

  • „Deszcz na świętą Małgorzatę jest orzechom na stratę”
  • „Jaka Małgorzatka, takie będzie pół latka”
  • „Kiedy w Małgorzatę kropi, siano się źle kopi”
 
i na czasie...

Cytat dnia:

„Po­wodze­nie dzieli Po­laków, bieda zbliża, nie­szczęście - łączy.” 
 Józef Bułatowicz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13