"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


sobota, 22 lipca 2023

dla odmiany...

                              dzisiaj na "Bałtyku" cztery kółka w lewo he,he... i powrót z pętlą, więc wyszła dwunastka:) Aura deszczowa nastała. Pochmurno, przelotny deszcz, a w nocy burza. Chyba dlatego nie bardzo chciało mi się wyłazić z wyrka przed piątą. Przez moment kombinowałem nawet - może pospać i wyjść przed południem. Wewnętrzy głos rozsądku hi,hi... szeptał jednak jak nie wyjdziesz to będziesz żałował. Na pewno tak by było;) 
Po bieganiu planowałem pływanie w "Adriatyku", ale jakieś "nawalone"  towarzystwo rozrabiało na plaży, więc wybrałem kameralną miejscówkę  *pod brzózkami* nad "Pacyfikiem"
Cieszę się z pokonania *lenia*, bo było rewelacyjnie:) Dawno już nie miałem okazji popływać w deszczu he,he... 
Ciepło! Szesnaście stopni na plusie i letni deszczyk. Uwielbiam takie klimaty! Teraz wyszło słońce i temperatura poszła w górę. Całe szczęście, że nie odpuściłem porannej aktywności:)
Ostatni dzień tygodnia. W pięciu wyjściach pięćdziesiąt trzy kilometry nabiegane. Do tego cotygodniowa gimnastyka, pięć *sesji* pływackich i dwadzieścia pięć kilometrów wychodzonych.  

Cytat dnia:
„Jeśli nie wiesz dokąd zmierzasz, zaprowadzi Cię tam każda droga.” 
George Harrison

Przysłowia:

  • „Gdy Maria Magdalena deszczem zaczyna, to zwykle deszcz dłużej trzyma”
  • „Z Magdaleną nam kanikuła wschodzi, święty Bartłomiej (24.08) ją odwodzi”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13