"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


wtorek, 18 lipca 2023

nie ma...

                                to jak w letniej porze hi,hi... Budzę się bez budzika przed piątą, wyspany, a nie jak zimą kiedy wyglądam i czuję się niczym zombi he,he... Dzisiaj dwie pętle na "Bałtyku" ścieżką rekreacyjną, dziesięć przebieżek *małe* kółko i pływanie w "Adriatyku". Było fantastycznie! A jeszcze dwie godziny wcześniej padało;)
Znowu mnie czas "gonił" i chociaż chętnie przedłużyłbym czas kąpieli to niestety swoista walka z nałogiem musi być;)
Prawie dycha lub niecała he,he...  Co do uzależnienia to moje musi śmieszyć parę, Która każdego poranka nad *małą plażą*  "mierzy się" z 0,7l żubrówki.
Uwielbiam te letnie poranki biegowe:)) Na czczo biega mi się kapitalnie! Martwi mnie jedynie to, że  dzień jest już krótszy od najdłuższego o ponad półgodziny:(
*Dzień trwa 16 godz. 13 min, jest krótszy od najdłuższego o 34 min. i jest dłuższy od najkrótszego o 8 godz. i 30 min.*
Jutro *wygibasy*, czyli domowa gimnastyka;) 

Cytat dnia:
*Chodźcie pieszo, ruszajcie się, działajcie, śmiejcie się, pobudzajcie swoje neurony do pracy, a będziecie żyć długo w dobrym zdrowiu. Jest to 100 razy przyjemniejsze i skuteczniejsze niż wszystkie cudowne pigułki, które zachwalający je szarlatani próbują Wam sprzedać*. – Bernard Olivier

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13