"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

sobota, 11 lipca 2020

ulało...

                      ulało. Wczoraj wieczorem pobiegałem przed deszczem, a dziś rano po deszczu;) Niecałe dwanaście godzin między jednym, a drugim bieganie, ale nie mogłem sobie odmówić he,he... Po wczorajszym afrykańskim upale dzisiaj ochłodzenie i na termometrze dwadzieścia kresek mniej. Za to oddycha się superowo:)
Dziesięć kilometrów na ścieżce rekreacyjnej w parku Lisiniec. 
https://www.relive.cc/view/vLqeNQ2Yjdv
I znowu biegam deszcz nie pada:( Wracam do domu zaczyna padać:( Ki czort?
Wolno, na luzie tak, aby słyszeć własne myśli;)  
Przy takiej aurze mógłbym biegać, biegać, biegać...
Niestety obowiązki:( 
Grunt, że minimum niezbędne do podtrzymania funkcji życiowych zrobione:))  "Akumulatory naładowane". Endorfiny buzują;) 
Tzw. hormony szczęścia podobno uzależniają jak narkotyki;) Dzięki Bogu, że uzależnienie od fajek zamieniłem na nałóg biegania:))

 

 

Cytat dnia

„Życie jest w 10% tym, co się wydarza i w 90% procentach tym, jak na to reagujemy.” Charles Swindoll

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13