"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

środa, 27 września 2017

znalazłem...

                          termometr i co prawda nie wczoraj, a dzisiaj zmierzyłem w czasie pływania temperaturę wody w "Adriatyku". Przedwczoraj obstawiałem, że o tej porze roku i przy obecnych spadkach temperatury w nocy może mieć około trzynastu stopni plus. Niewiele się pomyliłem, bo dziś słupek rtęci pokazał dwanaście kresek powyżej zera. Temperatura otoczenia taka sama, lecz świecące słoneczko przygrzewa i odczuwalnie woda wydaje się dużo zimniejsza;)
W tygodniu przed maratońskim już nie "dokładam do pieca" he,he... Stąd znów tylko piąteczka "z buta" na "Bałtyk" i krótkie pływanie relaksacyjne hi,hi... Takie jesienne "morsowanie" ma swój urok:) Wokół zbiornika na drzewach kolorowe liście, cisza, spokój, blask promieni słonecznych na twarzy i powierzchni wody. Chłodnej;) bo po wyjściu ciągnie człeka  pogrzać się z przyjemnością na słoneczku he,he...
Jutro cotygodniowa gimnastyka i laba od tuptania. W piątek luzik;) Sobota krótki rozruch, a w niedzielę sporo fajnego dreptania przez cztery śląskie miasta;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13