"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

poniedziałek, 5 października 2015

po...

sobotnim długim wybieganiu i przed niedzielnym startem niewielka roszada w moim  planie tygodniowym. Dzisiaj środa w poniedziałek he,he... Wczoraj było labowanie, więc dziś na rozruszanie trzy pętle wokół glinianek w parku Lisiniec, dziesięć przebieżek i pływanie pod brzózkami;) W sumie z dobiegiem tam i z powrotem trzynastka na dobry początek nowego tygodnia:) Temperatura powietrza i wody podobna około trzynaście kresek na plusie.
Czyli świetna aura zarówno na bieganie jak i na jesienną kąpiel, bo morsowaniem tego nazwać nie można hi,hi...
Biegając po ścieżce rekreacyjnej i poza "cywilizacją" odkrywałem pozostałości po wczorajszym duathlonie:-) Plakaty, kartki z info, kawałki taśm, kubeczki, pomalowane korzenie, tabliczka kierunkowa i ślady opon rowerowych na dowód, że wczoraj była imprezka;)
Na początku trochę zastany nie mogłem wpaść w rytm;) Ale po przebieżkach  ścieżką krosową po przeciwległym brzegu mojego kąpieliska leciało mi się "jak na skrzydłach" hi,hi... 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13