"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

poniedziałek, 12 stycznia 2015

Bez kucia...

się obejdzie;) pomyślałem stojąc na brzegu "Pacyfiku" Na płyciźnie lodu zero i tylko kilka metrów dalej kaczuchy maszerują po rozpuszczającej się lodowej tafli:(
Powietrze +2, woda +1. Myślałem, czy nie wykorzystać "dostępu do morza";) na naszym "Mielnie" bo po wczorajszym morsowaniu z wośp rozkuty "Adriatyk" nie zamarzł:) Obiegłem jednak jak zwykle glinianki dookoła i plum... na stałym miejscu pod "brzózkami" Niestety wszedłem nawet nie całkiem do pasa, a tu lód twardy! Nie na tyle żeby po nim chodzić, lecz pod naporem ciała nie pęka! Więc z powrotem na brzeg po siekierę i "rąbanka" hi,hi... Kaczki zdziwione oddaliły się na bezpieczną odległość, a ja trzaskałem lód żebym mógł się zanurzyć po szyję.

Zawsze jest super! ale dzisiaj było mega fajnie:) szkoda tylko, że podczas sesji fotograficznej kaczek padł gps i nie wyrysował dalszej części treningu:( po kąpieli na rozgrzewkę pociorałem trochę po bezdrożach "Bałtyku" i na dobry początek tygodnia wyszło prawie dziewięć kilometrów:)

W czasie biegu coś jakby trochę leciało pierza z nieba, trochę pokrapywał deszczyk, ale biegło mi się świetnie:) Szczególnie na moim krosiku góra - dół - góra - dół...
Jutro wygibasy;) czyli cotygodniowa porcja gimnastyki:)

2 komentarze:

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13