"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


niedziela, 26 kwietnia 2015

Na Bagrach...

wczoraj uczestniczyłem w fajnym biegu na dość trudnej trasie. Zresztą sami organizatorzy ostrzegali w informacjach: "Trasa Biegu Głównego na dystansie trailowych 10 km wieść... 
https://plus.google.com/photos/108768619824582651940/albums/6142011050305704401Na szczęście byliśmy przed czasem i zdążyłem zrobić rozpoznawcze kółko:) Więc kiedy dotarła Monika mogłem jej opisać co nas czeka. Pierwszą pętelkę przebiegliśmy razem, ale na drugiej pogubiliśmy się na  zwężeniach i na metę dotarłem sam:( Nie czekałem jednak zbyt długo, bo za moment już razem szliśmy  na posiłek:) I tu rewelka: makaron z musem owocowym!!!  
Wrażenia? Super! Ciekawa trasa. Na pewno nie na życiówkę;) Czas jak zawsze mógłby być lepszy;) ale jestem zadowolony, że dotarłem do mety! Ciężko było, bo jakiś ból wlazł mi w żebra he,he... I pogoda jak dla mnie była zbyt letnia:( Preferuję znacznie niższe temperatury, lecz "sorry taki mamy klimat", więc nie narzekam:)
https://plus.google.com/photos/113451102104341588970/albums/6142110289458042657?banner=pwahttps://picasaweb.google.com/105893762517052425018/BiegiemNaBagry
 więcej na Biegiem na Bagry 

3 komentarze:

  1. Fajnie, naprawdę fajnie to wyglada. Ja tez musze się trochę ruszyć z moim treningiem, bo aż wstyd. Sezon idzie a ja wyglądam jak Buka z muminków. Przymierzam się do kupna butów na sam początek – może Nike bo są w całkiem przystępnej cenie. Chyba zmotywuje się do tego cholernego treningu dopiero jak utopię nieco grosza bo wtedy wyrzuty sumienia nie dadzą mi spokoju :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie trasy do najłatwiejszych przynajmniej z tego filmiku zaliczyć nie można ;p Po obejrzeniu aż mnie wzięła chęć na pobieganie własnie po takich terenach, bo asfalt i żwir po woli zaczynają nudzić ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię co jakiś czas takie trailowe trasy, bo to doskonała odskocznia od monotonii asfaltu :)

    OdpowiedzUsuń

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13