"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła. Aktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia" *Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić*


wtorek, 5 stycznia 2016

przyprószyło...

nieśmiało przez noc, więc postanowiłem pobiegać "po białym" gdzie najbardziej lubię:) Na początek "Bałtyk" i inspekcja morsowiska. Od niedzieli "jacuzzi" zamarzło ponownie i jutro trzeba rąbać mości panowie! Niewielka warstwa śniegu ozdobiła powierzchnię "Adriatyku", ale nie przykryła całkowicie "wanny". Fajnie, bo jutro łatwiej będzie kuć tam gdzie cieńszy lód.
Sprawdziłem termometr i nad brzegiem nadal -8, ale podobno już idzie ocieplenie:( Więc jutro jeszcze  okazja na prawdziwie zimową kąpiel he,he... Po rundzie wokół zamarzniętych glinianek deptanie białego puchu na chodnikach i kierunek bialskie pola.
Świetnie biega się wśród ośnieżonych brzóz i pól przykrytych białą pierzynką:)
Pod wiatr czułem, że odczuwalna temperatura jest niższa, bo marzła mi broda he,he... W dodatku robiły mi się lodowe grudki na rzęsach i w oczach mokro hi,hi... 
Nadreptałem prawie szesnaście kilometrów i tylko endo trochę mi zepsuło humor:( Coś aktualizacja endomondo pokopała:( jak wychodzę na aparat kończy trening i muszę zaczynać nowy:( wcześniej trening "wisiał" na belce i po zrobieniu fotki apka kontynuowała trening.

Niedawno chwaliłem się życzeniami od mojego młodego sympatycznego Kumpla Kuby :)

Dziś chciałbym podziękować bardzo serdecznie Jakubowi Karp za miłą niespodziankę:) 
Wczoraj przyszła srebrna paczuszka, a w środku kapitalne życzenia noworoczne oraz pachnące pierniki z logo wydawnictwa Inne Spacery na sianku;) Przyznaję nie spodziewałem się! Jestem bardzo mile zaskoczony u progu Nowego 2016 Roku. Dziekuję:))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13