"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

sobota, 18 czerwca 2011

[281]Nabiegałem się...

Nareszcie się nabiegałem ;) Cztery wyjścia i siedemdziesiąt kilometrów w tym tygodniu zapisane w dzienniczku biegowym :) Z tego dziś dwadzieścia cztery :) Jak co sobota z rana biegowe spotkanie na Bialskiej w miłym towarzystwie ;), Potem jeszcze drugie tyle samotnie po swoich ścieżkach. Fajnie się dzisiaj biegało, bo słońce trochę odpuściło, a i z rana temperatura nieco niższa. W poprzednią sobotę na trasie Kietrz-Rohov-Kietrz tylko czeskim i polskim strażakom zawdzięczaliśmy chwilę wytchnienia ;)
Zobaczymy co przyniesie lato :) We wtorek koniec wiosny, a w sobotę połówka w Rybniku na szczęście wieczorową porą - start o 22:00 ! Było nie było przecież to Nocny Półmaraton Księżycowy ;) W ubiegłym roku była akurat pełnia i "łysy" dopisał hi hi hi....
Ale na razie weekend obfitujący w ciekawe wydarzenia /chociaż nie biegowe ;)
 Częstochowskie Dni Techniki Kolejowej
XI Międzynarodowy Turniej Drużyn Policji Konnej

Zlot quadów na Jasnej Górze
8 Noc Kulturalna  "Jaśnie oświecona "
 *fotki syna Mateusza :)

3 komentarze:

  1. Ja dla odmiany w tym tygodniu właśnie sobie nie pobiegałem. Ale po szczegóły zapraszam do siebie..;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nocny półmaraton brzmi świetnie, czekam na relację :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie- zabieramy jesteś ;-)

    OdpowiedzUsuń

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13