"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

wtorek, 31 maja 2016

nie wiem...

jak, nie wiem gdzie, nie wiem kiedy he.he... ale w maju przebiegłem trzysta osiem kilometrów:) 
Na trzydzieści jeden dni dwadzieścia trzy były biegowe. W tym dwa starty zaraz na początku miesiąca: połówka w Cieplicach i dycha tu na miejscu w Czewie;)

Dzisiaj z rana dziesięć mil. Najpierw ulicami Lisińca, a na koniec dwa kółka na "Bałtyku" i letnie morsowanie w "Pacyfiku" hi,hi... 
Duszno, parno, co rusz przelotnie kropi, lecz cały czas ciepło. Jak na bieganie aż za ciepło:( Cóż będzie jeszcze pewnie coraz cieplej, więc trzeba się przystosować;) 
Dziś na ścieżce rekreacyjnej spotkałem śmiertelnie poważną Panią uprawiającą slow running:( A przecież ta  szkoła biegania ze Wschodu w tempie niko niko uczy lekko, łatwo i z uśmiechem:)
Podziwiam biegaczy, Którzy naładowani endorfinami mają taką radochę, że niezależnie od pokonanego dystansu "gęby" Im się śmieją od ucha do ucha;) 
Bo ja też często gęsto, gdy przybiegam zgrzany lub zmarznięty;) przemoczony albo  zaszroniony;) brudny, ściorany, upodlony 'śmieję się jak głupi do sera' he,he... I nie tylko. Zawsze jak widzę na trasie ładną biegaczkę to śmieję się całą gębą hi,hi... Zresztą nie ja jeden;) Większość biegających wydaje mi się jest radośniejsza i pozytywnie nakręcona przez to szybsze przebieranie nogami;)

2 komentarze:

  1. Widze ciekawe artykuly, pozycje w google masz dobrą, ruch na stronie zapewne duzy, ale chyba nie zarabiasz na swojej stronie. Znam dobry sposob na spieniężenie bloga o prawie każdej tematyce, wygogluj sobie - jak zarobić na blogu drugą wypłatę

    OdpowiedzUsuń
  2. Beciu dziękuję:) Mój skromny blog raczej mi kokosów nie da;) więc dla paru złotych szkoda go zaśmiecać reklamami:)

    OdpowiedzUsuń

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13