"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

poniedziałek, 27 lipca 2015

Z Pielgrzymką...

Biegową  z Tarnobrzega i Rzeszowa na Jasną Górę przebiegłem dziś ostatnie kilometry od granic miasta:) Po drodze mieli upał, deszcz, burze i dzisiaj nieco wytchnienia:)
Pięćdziesięcioosobowa grupa systemem sztafetowym pokonała od piątku ponad trzysta kilometrów.
Słowa uznania należą się wszystkim uczestnikom! 
fot. Monika Zarzycka
Ale najbardziej podziwiam urocze, uśmiechnięte i mimo niewygód pełne radości Dziewczyny:) Wielkie brawa! 
Fajnie spotkać się  ze  "starymi" znajomymi;) przebiec wspólnie parę kilometrów, pogadać, powspominać, pożartować, pośmiać się;)
Tegoroczna pielgrzymka to jubileuszowa dwudziesta.  Z tej okazji otrzymałem okolicznościowy medal za który jeszcze raz dziękuję!

Po drodze wpadł mi do głowy pomysł, aby na dwudziestą piatą pojechać do Tarnobrzega i wrócić do domu z biegowymi Przyjaciółmi "z buta" ;)

Było dla ducha teraz dla ciała he,he... Obiad miałem przyjemność zjeść u biegającej rodziny cudownych Wrzycielów w Karczmie Koszwice :-) 
Prowadzą rodzinny biznes, biegają, organizują fantastyczne kameralne imprezy biegowe i nordic walking i... Godzinami można z Nimi gadać o bieganiu hi,hi... W dodatku jedzonko podają takie, że wrąbałem całą porcję przepysznej goloneczki choć jestem na diecie ŻP (żryj połowę;) O ciastach już nie wspomnę, żeby Wam nie robić smaka;)
Zresztą każdy Kto choć raz miał okazję uczestniczyć w tych imprezach poświadczy, że Karina z Teodorem i Mateusz to wyjątkowo sympatyczni Ludzie zakochani w bieganiu:) Kto nie był, a będzie przejazdem w okolicach Lublińca zachęcam, aby wstąpił do karczmy i przekonał się na własne oczy własnym brzuchu hi,hi....
 

2 komentarze:

  1. Wspaniała inicjatywa z przywitaniem pielgrzymki. Odwiedziłam stronę internetową "Karczmy" - och te kopytka z gulaszem, rolada ....mniam .

    OdpowiedzUsuń
  2. Karolina a jeszcze placek ziemniaczany z gulaszem :) niebo w gębie;)
    Pielgrzymujący biegacze mówią, że jest Im miło kiedy "swoi" na Nich czekają, żeby przebiec ostatnie kilometry:)

    OdpowiedzUsuń

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13