"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

piątek, 23 lutego 2018

wytrwale...

                              Strażaki, któryś dzień z kolei "trenują" na lodzie w parku Lisiniec popularnie zwanym "Bałtykiem" 
A ja pod Ich czujnym okiem bieganie he,he...
Z początku "obleciałem" tereny wokół lisinieckich glinianek, a potem na trawniku przyprószonym świeżym śniegiem serie dziesięciu przebieżek. Widziałem, że Fajermani co jakiś czas spoglądali co wyczyniam i czy przypadkiem nie szykuje Im się przypadkowa akcja ratunkowa hi,hi... Ale dałem radę! 
Podobnie jak w zeszły piątek szybsze akcenty biegało mi się kapitalnie:) Widać, że po zimie jestem zamulony he,he... i trzeba zacząć regularnie "wietrzyć" płuca hi,hi...
W sumie wyszło czternaście kilometrów i w lutym pojawiła się na liczniku dwójka z przodu:) A do końca miesiąca jeszcze pięć dni. Jutro luzik, a w niedzielę prawdopodobnie zimowa kąpiel w Jeziorku Krasowym;)   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13