"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła. Aktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia" *Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić*


poniedziałek, 19 lutego 2018

nie ma to....

                         jak w poniedziałek z rana dostać życzenia 🍏🍇🍊🍒🍉 tygodnia:) Dzięki Adam!!!
Jako, że życzenia zobowiązują i tak jak marzenia się spełniają tylko trzeba im pomóc he,he... Z rana kierunek Aleja Brzozowa i bialskie pola. Dwie pętle za Sanktuarium Krwi Chrystusa po zmrożonych wertepach w przeszywającym, zimnym wietrze nieźle mnie "upodliły" hi,hi... Do tego stopni, że po obiedzie zaliczyłem regeneracyjna drzemkę;) 
Po wczorajszej imprezie w Kłobucku byłem "niedojedzony biegowo", więc dziś wyrwałem "jak Filip z konopi" he,he... Biegło mi się rewelacyjnie! Mimo, że pod wiatr znowu łzy mi leciały jak "grochy":(
Wydeptałem szesnaście kilometrów mając w perspektywie jeszcze wieczorne tuptanie z najstarszym synem:) 
A co *se* będę żałował hi,hi...  

19:30 drugi trening tego dnia:) Z Jakubem, niestety jeszcze bez Edi;) Dreptane pogaduchy na dystansie trzynastu kilometrów przeleciały jak z "bicza strzelił" Na szczęście tym razem, gdy Kuba wychodził powiedział Edycie: "nie obiecuję, że wrócę za godzinę" he,he... Podobno tylko się uśmiechnęła i już nic nie skomentowała hi,hi...
Owocny początek nowego tygodnia to całe dwadzieścia dziewięć kilometrów chociaż na raty;) bo w dwóch etapach:) 
Super się nam szlifowało miejskie trotuary;) A na Śląskiej o "mały włos" *Chłopcy Radarowcy* złapaliby nas na radar he,he...
Jutro od biegania wolne, ale gimnastyka musi być;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13