"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

środa, 17 stycznia 2018

crossowanie...

                                   i to w dodatku "po białym"!!! R E W E L A C J A:) Temperatura w okolicach zera, więc aura na bieganie kapitalna. 
A jeszcze przydarzyła mi się taka motywacja po pierwszym crossie. Nad "Bałtykiem spotkałem znajomą maszerkę nordic walking:) 
Pozdrawiam: dzień dobry!
A Laska: Podziwiam Cię! 
Pytam zaskoczony: za co? 
Za systematyczność odpowiada z fantastycznym uśmiechem:)
"Wytłumaczyłem" się, że dziadek musi, aby nie skrzypiał ze starości, bo olej drogi hi,hi...
Zaraz potem drugi cross nad odnogą kanału miedzy "Adriatykiem", a "Bałtykiem" biegało mi się dziś niezwykle lekko he,he...
Dlatego na deser dołożyłem jak zwykle dziesięć podbiegów na tyłach Jasnej Góry i w sumie wyszło prawie lub bez mała;) dwanaście kilometrów.
Było super! Przy okazji zrobiłem rekonesans na morsowisku. 
Jest lód, ale "wanny" nie da się wyrąbać:( Pokrywa lodowa jest zbyt cienka i przy próbie wejścia trzeszczy i pęka:( 
Trzeba będzie jutro trzaskać "szybę" zaraz od brzegu;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13