"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła. Aktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia" *Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić*


sobota, 16 grudnia 2017

Kuba...

                   najstarszy syn oznajmił dziś na Bialskiej: "no to przygotowania do Cracovia Maraton oficjalnie rozpoczęte" ;)
Miał iść tylko na jedną pętle, ale w trakcie zmienił zdanie i nie zostawił mnie samego w bialskich polach he,he...
Spokojnie, na luzie przedeptaliśmy ścieżki na których dawno nas nie było:( W sumie zrobiliśmy szesnastego szesnaście kilometrów hi,hi...
A do Krakowa trzeba będzie popracować, bo mam poprowadzić moich Młodych Wilczków:) I byłaby ściema gdyby dziadek spuchł na trasie jak pseudo pacemakerzy co biorą się za "zającowanie" he,he...
Akumulatory "naładowane"! Poziom endorfin zwanych cudownymi hormonami szczęścia podwyższony! 
W dodatku udało mi się idealnie dobrać ciuchy do aury i nie było mi ani za zimno, ani za gorąco. Czasami bywa to trudne:( 
Miedzy budynkami wydaje się być okey, a w Lasku Wilka i okolicznych polach zimny wiatr potrafi nieźle dokuczyć. Fajne były te dzisiejsze dreptane pogaduchy:) Jutro jeszcze trochę tuptania i oczywiście co niedzielne morsowanko:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13