"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

środa, 22 listopada 2017

dziesiąty...

                            dzień roztrenowania. Po niedzielnym morsowaniu i siódemce biegu w poniedziałek pięciokilometrowy marsz, oraz trzydzieści minut rowerku stacjonarnego. We wtorek dwie godziny solidnej gimnastyki, cztery kilometry marszu i półgodzinne rowerowanie "pod dachem".
W między czasie wizyta u mojego Doktora z wynikami. Diagnoza: "służy panu to bieganie" wyniki extra! 
Czyli będę żył aż do śmierci;)
Oczywiście nie omieszkałem zaprosić Doktora na morsowanie co by też skorzystał z dobrodziejstwa moczenia w zimnej wodzie hi,hi...
Dzisiaj tylko krótka rozgrzewka biegowa, kąpiel w "Pacyfiku", szybki powrót i dla odprężenia zabawa w malarza he,he... Trzeba przecież wykorzystywać nadmiar wolnego czasu hi,hi... Bo jak wrócę do regularnego biegania to doba zrobi się znowu "za krótka". 
Zresztą podobno grunt to odpoczywać aktywnie;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13