"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

czwartek, 19 października 2017

przed...


                    wschodem słońca dzisiaj wyleciałem i było rewelacyjnie:) Z początku chłodno (+9), rześko, mglisto i ciemno. Nie cierpię "krótkich" dni:( Nie przeszkadza mi zimno, mróz, śnieg, deszcz... Ale jak słoneczko wstaje po siódmej i zachodzi przed szóstą to rano  ciężko się wstaje, a wieczorem o dwudziestej wydaje mi się, że już pora udać się w objęcia Orfeusza hi,hi,hi... A będzie niestety jeszcze gorzej:( Cóż sorry taki mamy klimat;)

Zapędziłem się na "Bałtyk" lecz wiało chłodem od wody, a ja na "krótko"  he,he... Pobiegłem zatem w kierunku Bialskiej. Między budynkami spoko, ale już przy Sanktuarium mgła i temperatura odczuwalna znacznie niższa. Zawróciłem, więc w miasto;) Po drodze spotkałem dwóch biegaczy i jedną biegaczkę. Dziewczyna na "długo" lekko ubrana, a chłopy jakby była zima he,he... Czapki na uszy, kurtki, uff... co założą jak nadejdą mrozy? 
Nie cierpię się zagotować w czasie biegania, nawet wolę  jak jest mi chłodniej. Ale wiadomo każdy inaczej odczuwa temperaturę. Z doświadczenia jednak wiem, że na początku ciężko dopasować strój do warunków pogodowych i mniej doświadczeni biegacze często ubierają się za ciepło. Sam tak miałem;) 
Dziś biegłem "na oko" nie spoglądałem na zegarek i myślałem przebiec dyszkę. *Po* pokazało się na garmku jest jedenaście kilometrów, czyli w granicach błędu się zmieściłem;) Fajnie było! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13