"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła. Aktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia" *Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić*


wtorek, 19 września 2017

wyrwałem...

                                  się dzisiaj jak pies z łańcucha he,he...
Niedziela w podróży, a wczoraj lało, lało i lało:( Normalnie bym to "olał" ;) Ale przy ograniczonej garderobie biegowej i możliwości suszenia ciuchów szczególnie butów wczoraj odpuściłem:( Lepiej jeden dzień niż kilka następnych. 
Dziś trzynastka z małym hakiem w kierunku na Westerplatte i z powrotem:)  
Biegłem kiedyś Maraton Solidarności na trasie Gdynia - Gdańsk, wiec myślami wracałem do tamtych chwil. Pamiętam, że pobiegłem wtedy ze zdjęciem mojego serdecznego Kumpla Kuby na piersi. I chociaż to tylko ja przebierałem nogami biegliśmy razem:) 
W sumie to nie ma biegu, żebym choć przez chwilę nie pomyślał o moim młodym Przyjacielu:) Jego postawa i ambicja jest dla mnie niesamowitym bodźcem motywującym. 
Po dwóch dniach luzu zacząłem wolno, a skończyłem szybko hi,hi... 
Było mega rewelacyjnie:)  W myśl zasady: *najpierw bieganie potem śniadanie* pierwszy posiłek smakował pierwszorzędnie :)  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13