"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła. Aktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia" *Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić*


piątek, 22 września 2017

poszurałem...


                            nogami jeszcze z rana nad Motławą w deszczu he,he... Wczoraj długo, więc dziś krótko, bo niestety wyjazd:( Pożegnałem Gdańsk, Neptuna i garmek naliczył sześć kilometrów;)
Było super! Mokro, ale ciepło:) W ostatnie ranki temperatura o szóstej rano to 7-8 kresek powyżej zera. Dziś dwanaście:) Dlatego lato, które kończy się dzisiaj po dwudziestej drugiej pożegnałem "na krótko" he,he...
Zmokłem, lecz i tak gęba śmiała mi się od ucha do ucha hi,hi...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13