"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła. Aktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia" *Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić*


środa, 20 września 2017

po Starym...

                       Mieście kryterium uliczne zrobiłem, żeby zobaczyć co i gdzie he,he... Jak to Adam określił na endo: "zwiedzanie przez bieganie" hi,hi...
Natuptałem dziewięć kilometrów w większości po bruku:( Nie lubię takiego podłoża, ale czasem nie ma wyjścia i "jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma" he,he...
Poznałem parę fajnych miejsc, których gdyby nie poranne dreptanie pewnie bym nie zobaczył;) 
Wytrząsnąłem wczorajszego hamerykańskiego burgera;) i pewnie dlatego po prysznicu z apetytem spałaszowałem śniadanie hi,hi... 
Grunt to połączyć przyjemne z pożytecznym i mieć z tego frajdę:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13