"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

poniedziałek, 25 września 2017

pierwsza...

                                 jesienna kąpiel w "Adriatyku" czyli pierwsze "morsowanie" tej jesieni he,he... Nie mierzyłem temperatury wody:( Myślę, że o tym czasie będzie podobna jak otocznia, czyli ok. trzynastu stopni. Jak znajdę termometr to jutro zmierzę.
Pływanie krótsze niż do tej pory;) a i biegania jedynie piąteczka. Tyle co jedna pętla wokół glinianek z dobiegiem tam i z powrotem. Wracając pod górkę;)
W tym tygodniu planowo luzuję, labuję, odpoczywam, regeneruje się i nastrajam na niedzielny królewski dystans w Katowicach:) 
Wczoraj w ramach treningu mentalnego śledziłem transmisję maratonu ze stolicy;)
Dramat Kenijki pokazuje jak maraton uczy pokory i nieważne ścigant, czy amator każdy powinen czuć respekt przed tym dystansem.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13