"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

poniedziałek, 19 czerwca 2017

przed wyjazdem...

                                        roztruchtanie po startowe;) "Gwieździste" w najbliżej okolicy hotelu he,he... 
Co bym mnie nie poniosło, żebym się nie zapomniał i zdążył wrócić na czas hi,hi...
No, bo śniadanie, pakowanie i czas wracać. Cóż wszystko co dobre szybko się kończy:(
Przez całą dychę myślami byłem wciąż w dniu wczorajszym;) Przypominałem sobie chwile z Kubą. Te na trasie, ale i te na wspólnym posiłku, podczas dekoracji i nasze kumpelskie pogaduchy:) 
Było fantastycznie! Mam nadzieję, że Kuba ma podobne wrażenia i jest zadowolony. 
Ten Chłopak jest niesamowicie ambitny i twardy! Podziwiam Jego zmagania z własnymi słabościami i ograniczeniami ciała. Dla wielu z nas, także ludzi dojrzałych może być przykładem jak nie poddawać się! Jak każdego dnia "brać się z życiem za bary". Jego pogoda ducha, życzliwość, pozytywne nastawienie i ciągłe podejmowanie wyzwań to wzór dla każdego nastolatka. Jestem zaszczycony i serducho mi się raduje kiedy mówi do mnie: "tete jest moim najlepszym kumplem"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13