"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

czwartek, 18 maja 2017

wybiegałem...

                                   wybiegając myślami ku naszej cudownej Wiktorii:) Dlatego chyba po pętli wokół "Bałtyku" i "Adriatyku" nogi jakoś instynktownie poniosły mnie na Stradom he,he... 
Na szóstym kilometrze patrzę i własnym oczom nie wierzę;) Dziwnym trafem z przeciwka maszeruje z tatą za rękę nasza Wiktorka! Z daleka powitałem Ją "machaniem skrzydłami" robiąc samolot  hi,hi... 
Najpierw mnie nie poznała, ale kiedy zdjąłem czapkę dostałem cześć i buziaka, a na dalszy bieg żółwika, piątkę oraz tuli tuli:))
Nie potrafi jeszcze mówić:( ale wskazując na butki i na mnie oraz drepcząc w miejscu wyraźnie dawała znać, że też chce biegać he,he... 
Zmobilizowany takim dopingiem;) dalej leciałem kapitalnie, rewelacyjnie, fantastycznie lekko tuż nad ziemia z głową w chmurach:)
Nabiegałem tylko czternaście kilometrów kilometrów, lecz kończąc endorfinami wprost kipiałem hi,hi...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13