"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

poniedziałek, 29 maja 2017

co za...

                 obijanie się zawołałem do mojej siostry stryjecznej Barbary he,he... maszerującej z kijkami na ramieniu w kierunku "Bałtyku". Chwilkę pogadaliśmy i nawet przedreptałem z Nią kawałek:) Oczywiście namawiałem Ją po drodze, by rzuciła te "badyle" i postawiła jednak na bieganie hi,hi... "Ziarnko" zasiane;) bo nawet dwa odcinki w trybie slow runing zrobiła:)

Dzisiaj od samego rana gorąco. Nawet za bardzo:( Dobrze chociaż, że dość silny wiatr miejscami dawał trochę ulgi. Podobno jeszcze trzy dni upałów, a potem mam nadzieję, że w sobotę skwar nieco odpuści na Bieg Ursynowa.

Z racji na sobotni start tydzień regeneracyjny. Dziś tylko tyle ile potrzeba dla podtrzymania funkcji życiowych organizmu, czyli godzinna dyszka;)
Kuba trenuje, więc muszę być w sobotę świeży;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13