"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

poniedziałek, 20 marca 2017

poniedziałek..

dzisiaj i do tego równonoc:) podobno o jedenastej zaczyna się astronomiczna wiosna, bo słońce wchodzi w znak barana.
Wiosna! Cudowna pora roku, a ja dziś na bieganiu "powoli, jak żółw ociężale" he,he... "niczym mucha w smole" się ruszałem;) Po dwóch okrążeniach na "Bałtyku" dla otrząśnięcia się z marazmu hi,hi... zaaplikowałem sobie dziesięć przebieżek. Które o dziwo latało mi się całkiem fajnie. Niestety po nich niemoce wróciły:( 
Nic na siłę:) Nie to nie;) Trzeba słuchać własnego organizmu. Może to tzw. przesilenie wiosenne he,he...
Minimum tj. dziesiona na otwarcie tygodnia i powitanie wiosny zaliczona:)
Jutro cotygodniowa gimnastyka i w środę mam nadzieje "głód" biegowy wróci;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13