"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła. Aktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia" *Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić*


sobota, 18 lutego 2017

uciekłem...

dziś z bialskich pól czym prędzej he,he... W Alei Brzozowej jeszcze jako tako, ale za Sanktuarium Krwi Chrystusa makabra:( Droga oblodzona i z wierzchu pokryta warstwą wody:( Każdy upadek grozi przypadkowym  morsowaniem w "opakowaniu" czyt. ciuchach hi,hi...
Po kilku piruetach spotkałem wracającego Eduarda, Który ostrzegał mnie, że "im dalej w las" tym jeszcze gorzej. Żeby nie wracać pobiegłem jeszcze kawałek w kierunku Białej. Oczywiście zaliczyłem jeszcze parę uślizgów;) Raz chcąc bokiem po śniegu ominąć rozlewisko wody noga zapadła mi się po kolana w śniegowo błotnej brei brrrr... 

Ikara, asfaltem wróciłem do miasta i wtedy przyszło mi do głowy sprawdzić jakie warunki są na "Bałtyku" przed jutrzejszym morsowaniem.
W szumnie zwanym parku Lisiniec makabra. Parking, ścieżka rekreacyjna tak oblodzone, że trudno utrzymać się na nogach nie mówiąc już o bieganiu:( 
Śnieg na lodzie pokrywającym "Adriatyk" rozmiękły i ślizgawica jak na lodowisku. Lód niby gruby, nie załamuje się pod ciężarem człowieka ale z groźnym trzaskiem pęka. 
Zapowiada się jutro morsowanie w trudnych warunkach:( i dlatego nigdy dość ostrzegania o zachowaniu szczególnej ostrożności.
Po inspekcji morsowiska było mi wciąż mało he,he... A biegło mi się rewelacyjne, więc wracając na okrężne drogi natuptałem w sumie prawie lub niecałe dwadzieścia dwa kilometry:)
W przemoczonych butach, ubłocony po kolana, z "bananem" na ustach wpadłem do domu. Uprzedzając pytanie: "gdzieś Ty był? oznajmiłem: ale się fantastycznie nalatałem:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13